woensdag 31 juli 2013

Godllywood



Ik heb vaak gehoord dat er “achter een groot man altijd een grote vrouw staat”.

Ik weet dat velen het er niet mee eens zijn.

Ik ben het er wel mee eens.

Het is onmogelijk voor een man om compleet te zijn zonder de juiste vrouw aan zijn zij.
Het is onmogelijk voor een vrouw om compleet te zijn zonder de juiste man aan haar zij.

Natuurlijk zijn wij, vanwege het feit dat wij, mensen, de capaciteit hebben om ons aan de omstandigheden aan te passen, in staat om alleen te leven. Maar als wij alleen zijn, zullen wij, hoe dan ook, altijd iets missen...

Dat is de reden waarom ik het werk van de Godllywood steun. Ik merk dat dit werk tot nu toe heel veel vrouwen heeft helpen groeien en ontwikkelen.

Lees er hier een beetje meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten